Spanske læger lammer sundhedsvæsenet igen i juni
Skrevet af Torben Wilkenschildt, tir, 09/06/2026 - 07:03
Samfund og Politik Sundhed & sygdom | AMIGOS
Femte storstrejke i år er en realitet. Det skal du vide.
Konflikten mellem de spanske læger og landets sundhedsministerium er for alvor kørt fast. Efter et resultatløst uformelt møde har strejkekomitéen officielt valgt at fastholde den planlagte arbejdsvending i juni. Det bliver den femte store lægestrejke i Spanien alene i år, og denne gang vil den strække sig over en hel arbejdsuge.
Kan måske også interessere dig
Demografisk chok: Sådan ser den spanske befolkning ud om 50 år
Spanien i 2076: Fire ud af ti vil være født i udlandet.
Velkommen hjem og tak for denne gang
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
El Castillo de Almodóvar del Río - filmslottet
Hvilket slot med respekt for sig selv har ikke en legende?
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








